2012年6月9日

台灣 森山行(4) – 瀑雨中挑戰台灣最高峰 • 玉山(3952m)

台灣第一高山 玉山:攝於玉山主峰前的 風口,高度約3850m
玉山位於台灣中部,主峰高3952m,台灣的第一高山。要登玉山主峰,必先分別向台灣的國家公園管理處及警察廳申請入園証和入山証(可網上申請,但勁麻煩),最少要登山前三個星期申請,否則可能趕唔切。登山時間可選21夜或即日來回。

2012年6月6日

台灣 森山行(3) – 漫步阿里山森林鐵路

台灣中部山區塔塔加
唔睇書都唔知,原來台灣著名的阿里山森林鐵路,近10年來因大地震和風災而不斷停駛,只有祝山線和神木線兩小段在一年前重開,其餘99%仍在維修中,現在整段鐵路仍然荒廢,可趁這機會用自已對脚走一走這條聞名已久的阿里山森林鐵路。

2012年6月1日

台灣 森山行(2) – 螢火世界 奮起湖

台灣奮起湖夜晚 螢火蟲飛舞
真係唔講又唔知,原來台灣奮起湖唔係湖,只係一個山中小鎮,位於阿里山森林鐵路沿線一個大站。佢最出名嘅就係林金坤伯伯的鐵路便當,好多書話未食過阿坤伯的鐵路便當,等於冇去過奮起湖。