2012年10月26日

德國 • 豪情 • 生活(3) – 德國最美湖泊 國王湖Konigssee

德國 國王湖(Konigssee)
國王湖(Konigssee)位於德國邊境,可能係德國最美的湖泊,從奧地利薩爾斯堡乘巴士去只需60分鐘,非常方便,適合即日來回一日遊。湖畔有兩間酒店及多條行山徑,住佢1~2晚亦唔會覺得悶。

2012年10月23日

德國 • 豪情 • 生活(2) – 奥地利童話小鎮Hallstatt

童話小鎮 奥地利Hallstatt
奥地利小鎮Hallstatt係世界文化遺產,亦被<國家地理>評為世界最美的小鎮,最近甚至被强國人在惠州老Dup了一個 依貓依young的小鎮,你話正唔正呢!實話實說,Hallstatt真係我見過的小鎮中最靚的頭三位,可惜自從佢在强國響朶後,現在已有超過一半遊客係強國人,佢係咪仲可以好似以前咁Keep住個仙景,希望啦. . . . .Hallstatt真的很細小,慢慢行個幾鐘乜都行晒,但要响度住一兩晚,食吓飯再去埋附近景點再遊吓湖,才可感受佢與別不同之處。

2012年10月15日

德國 • 豪情 • 生活(1) – 豪情暢飲慕尼黑啤酒節(München Oktoberfest) 2012

豪情暢飲 德國慕尼黑啤酒節(Oktoberfest)
10月又有紅假了,請3日可以放足9日假,今次小太熊帶我去德國飲啤酒同埋浸温泉,等我可以Relax一吓唔駛咁辛苦。今次行程共10日,夜機出發,機票又平,算係好抵玩。可惜,在歐洲的 8天只有 2日見藍天,其餘日日天陰微雨,有2日仲大雨添,黑到呢. . . . . . . . . 雖然今次係我第3次去德國,但除了首站慕尼黑,其餘地方都仲係第一次去,整個旅程雖然比不上舊年去意大利咁精彩,但都OK架。