2014年2月11日

伊甸園 塞舌爾(3) – 普拉蘭島萊佛士酒店Raffles Praslin Seychelles

塞舌爾普拉蘭島萊佛士酒店(Raffles Praslin Seychelles) – Bayview Pool Villa

Praslin (普拉蘭島) 塞舌爾第二大島,島上最出名(話經常被乜乜權威選入全球十大沙灘)的沙灘分別有Anse LazioAnse GeorgetteAnse Takamaka,其中Anse Lazio位於小島西北面,有公共小徑直達,而Anse GeorgetteAnse Takamaka就被島內兩間超貴酒店Constance Lemuria ResortRaffles Praslin Seychelles包圍着,唔係住客想去玩就要在酒店登記,麻煩些了。除了靚沙灘,到Praslin另一主要目的係睇塞舌爾最大的海底椰樹林 世界自然遺產Vallee De Mai National Park。比外,Praslin旁邊有一小島Curieuse,島上有大量塞舌爾巨龜,是一處好選擇。



伊甸園 塞舌爾 – Day 3

<<Mahe Island>>

Banyan Tree瞓得非常舒服。今朝07:30開始食早餐,食足1.5hr,又比小太熊話我食得慢囉。今日的早餐好好食,是整個行程(包括晚餐)最好味又最好環境的一餐。

放食物的位置都勁開揚


今日天氣甚佳,揀了個户外靚位,慢慢嘆。


最鍾意早餐有Sparkling Wine任飲,Cold Cut的芝士、燒牛肉和三文魚都極好味。


食完早餐,到住客泳池再嘆。今日藍天碧海,仲靚過禽日。


話就話住客公用泳池,但嘆足一個早上都只係見4丁客,而且冇乜人落水游。


Banyan Tree嘆至最後一刻,12:00check out了。約了昨天的司機,12:00Banyan Tree送我去機場,又係收SCR600

Mahe Island的內陸機場


今日會乘13:30 – 14:00班機往Praslin,飛機是只載十幾人的小型機,和正副機司零距離。


話咁快就飛到Praslin,海水像李司德琳咁綠啊!



<<Praslin Island>>

Praslin機場很細,兩步就行出馬路。

出發前在網上看見有人在Praslin碼頭乘的士去酒店4km都要SCR300,比Mahe貴足一倍,離晒普。所以,我打算在Praslin的交通都用巴士。

行了出機場,找到了巴士站,但站內乜資料(路線、班次、價錢)都冇,正當我呆等之際,一架車停在我面前問我去邊,話平啲車我。我道明去Raffles Praslin Seychelles(16km),司機就開價SCR300。嘩!咁平,即刻成交啦。

機場到Raffles Praslin Seychelles要在Praslin行足一個大圈,車程25min。到埗後立即問司機攞電話,約埋佢明天送我哋去Constance Lemuria Resort

Praslin超平的士,跟住兩日都係幫襯佢。


14:45便到酒店Raffles Praslin Seychelles了,大堂很開揚啊!


今次住Raffles Praslin Seychelles最平的房Bayview Pool Villa,雖說係最平,但每房特價都要成HK$4973一晚(包雙人早餐),而且好多呢類房前面都對正條路,好彩我果間向海啫,Lucky

我住102號房,面向樹林和大海,後面幾排房都對正條路,唔好。


Raffles Praslin Seychelles – Bayview Pool Villa泳池和户外空間


Raffles Praslin Seychelles見到好多呢類蜥蜴


房間比Banyan Tree大得多,浴缸和睡床都超級靚景,仲有露天花灑。


豪華午餐從香港空運的五香肉丁出前一丁配紅酒@塞舌爾泳池套房,我覺得好食過酒店幾十歐羅的晚餐。


中午三點幾天氣越來越差了,灰灰的天滿佈厚雲,但冇辦法啦,照按原定計行去Anse Lazio。從酒店行去Anse Lazio2km35min,沿途又上又落條路都幾斜,途經一些民居、沙灘、餐廳和酒吧。

島上啲居民好似唔洗點做嘢,四點未夠就打波吹水行街。


途經一間小酒吧,買了個椰青,即開即飲。


椰青(SCR50) – 很少水,而且幾淡。


行到Anse Lazio16:30了,天上勁厚雲,但有少少生口,令天色時晴時灰。


沙灘唔多人,但遊客和Local 人都有。


Anse Lazio話係塞舌爾最靚的五個沙灘之一,但講真我又唔覺佢很特出。


在沙灘沿海向左行到盡頭,會見到一間叫Honesty Bar的酒吧仔。


呢間係誠實的自助酒吧,酒水價錢寫了出來,飲品放在雪櫃,想幫襯只需自己去攞,攞完放低錢便可,要找錢就自己在枱上的錢箱攞!!!Oh!間吧開在香港實渣都冇埋。


這麽特別,我唔渴都買了罐可樂。

一場來到,點都要落海玩吓衝浪~


差不多18:00,要走了,天色開始好了些,見返少少金光。


回程又行35min,返到酒點仍未黑晒。


在泳池游陣水,好快便天黑晒了。

Raffles Praslin Seychelles的露天酒吧


Bayview Pool Villa夜晚比日間更靚。


在房內又游一陣水,要出去食飯了。原本慳家的小太熊話今晚响房煮麵食,但我堅持出去食,因為今晚24:00便是小太熊的生日了,生日梗要食好啲啦。

Raffles Praslin Seychelles最靚的餐廳Curieuse Restaurant


麵包任食,新鮮焗的,好好食。


法國生蠔半打(SCR480) – 好鮮甜,唔貴。


燒是日鮮魚Fish Catch of the Day (SCR607) – 好味道的,但Size不大,真係幾貴。


咖哩龍蝦肉跟黃薑飯(SCR595) – 龍蝦肉爽口但冇乜鮮甜味,雪藏貨,碟魚好食啲,飯較乾身,麻麻~~

今日行程算係順利又充實,唔錯





補充資料 :

1.        Banyan Tree SeychellesMahe機場約18km,車程25min,的士價錢SCR600。司機叫Loiues,電話 2515176,佢開價合理,可約定佢响Mahe機場接機。

2.        MahePraslin小型飛機單程每位HK$575,機程約25min

3.        Praslin機場乘的士到Raffles Praslin Seychelles16km,車程25min,的士開價SCR300,成交。司機叫Jean-Claude,電話 2592307,佢開價合理,可約定佢响Praslin機場接機。




---待續---

24 則留言:

  1. Another comfortable hotel. 五香肉丁出前一丁. Excellent food in a five star hotel!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ha ha....I also think that is the best lunch in the expensive hotels

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實我在Praslin坐的那架的士可能冇牌,所以至會平咁多。睇其他人的Blog,Praslin的士比Mahe更貴。

      刪除
  3. Hi there, just wanted to tell you, I loved this article.

    It was funny. Keep on posting!

    Also visit my web-site Omega 3 Fish Oil

    回覆刪除
  4. Hi colleagues, nice piece of writing and pleasant arguments commented here, I am in fact
    enjoying by these.

    Also visit my weblog Fish Oil

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 島國的居民通常都係咁Hea,斐濟都係呢種feel。

      刪除
  6. 回覆
    1. 可能同水質都有些關係,以前去沖繩都見過咁碧綠的海水。

      刪除
  7. [島上啲居民好似唔洗點做嘢] 可能真是氣候及文化好唔同, 佢地偏向悠閒。

    回覆刪除
  8. 你拍出來的照片, 沙灘都唔錯。

    回覆刪除
  9. 點解拍出來個海的色, 好似又紅又綠既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係陽光角度問題,加埋黃昏個太陽比較多色彩掛….

      刪除
  10. 今次個房同上次比, 上次個靚D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係陽光角度問題,加埋黃昏個太陽比較多色彩掛….

      刪除
  11. 回覆
    1. 今次頭3晚就住好啲環境好啲,跟住5晚就出外玩多啲,住返平價房。

      刪除
  12. 「香港空運的五香肉丁出前一丁配紅酒」正!
    衝浪照片好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呢啲港式味道最啱食😬
      當日天陰啊,執過吓顏色😅

      刪除