2014年2月25日

伊甸園 塞舌爾(5) – 塞舌爾の國寶 • 非洲海底椰(Coco de Mer)

塞舌爾の國寶雌雄非洲海底椰(Coco de Mer) – 外貌像男生和女生的重要部份。

非洲海底椰又稱 海椰子(Coco de Mer),是世界最大的堅果,分公同乸,公係雄花,似男生果度,果實係乸,似女生果度,只在 非洲塞舌爾出產,屬塞舌爾の國寶,每個出售的真海底椰都有獨立編號,最平一個都要HK$2600。佢生長响陸地上,而且主要集中在PraslinVallee De Mai National Park內。

Vallee De Mai National Park是一個海底椰樹林(入場費SCR340,正門可寄存大行李),屬世界自然遺產,內有數條主要小徑,難度和香港的一般山徑一樣,即係冇難度。遊客一般會停留1hr3hr1hr可揀其中一條小徑,3hr足夠慢慢行完所有小徑。在這裡可見到海底椰樹,雌雄海底椰,但我見唔到雄海底椰花。



伊甸園 塞舌爾 – Day 5

<<Praslin Island>>

今朝起身天色唔好,像想落雨似的。

晨早07:30食早餐,客人唔多,好舒服。


早餐比昨天Raffles Praslin Seychelles豐富好味,但比不上Banyan Tree


有我最LikeSparkling Wine任飲,慢慢嘆。


食早餐時,有很多唔同種類的雀雀陪你一齊食。


佢地唔驚人架,只要你唔怕禽流感,可以同佢地一齊玩。


很多雀雀直頭自己食枱面的糖,正式啋你都儍。


食完早餐去浸浴,SPA Centre有按摩池和Sauna供住客免費使用。

Constance Lemuria ResortSPA Centre


SPA房,價錢和Banyan Tree一樣貴,但格局就平民得多,冇試。


冷水池和熱水按摩池,我兩玩了個半鐘都冇其他人用。


香草蒸氣浴和Sauna


蒸完又去泳池玩一陣,落大雨了,慘。


玩到11:30,返房執嘢Check out。今日黃昏要坐船去La Dique,所以要安置件大行李先。約了司機12:00送我哋去Vallee De Mai National Park(10km,佢收SCR200),然後再於16:00送我哋去碼頭(5km,佢收SCR100),大行李可放在佢車尾箱。

司機因接到新job遲了15min12:30車到去Vallee De Mai National Park正門。


預了3.5hr在這裡慢慢行,要行晒National Park內的所有山徑。

進入National Park先要在這大門交出門票


大門入口處放了幾個海底椰,有公有乸


好奇地攞起個雌性海底椰研究吓,嘩!!有冇似成咁呀,化石一樣,唔怪得有人吹水話佢就係聖經中所載的禁果啦。


雌雄海底椰,不單此外型似足男女生果度,連Size都九成幾似啊. . . .


開始沿小徑不斷行,其實景色分別不大,都係海底椰樹和山林小溪啦。


沿途見好多雌性海底椰,但雄性就一條都見唔到,真係唔明解!


大樹菠蘿就見到2


上到National Park最高的看台,睇緊個椰林全景時,特然落起大雨來,好彩arm arm有瓦遮頭。



場雨落足20min,好彩有啲雀仔同我一齊避雨,同佢地吹吓水冇咁悶。


仲有微型小蝸牛,很cute的。


毒蜘蛛,同佢就唔啱Channel了。


停雨後再行個幾鐘便行晒所有小徑了,早了20min約三點八便回到大門,司機已等緊我地,佢話可以趕到16:00班船去La Dique

果然唔駛10min便到碼頭,買埋船票上埋船,仲要等多5min才開船。

Praslin碼頭,Bye…..



<<La Dique>>

廿分鐘左右便到La Dique,天氣始終嘛嘛,滿街都係水氹。住了3晚超貴房,今天開始要住返平嘢,原本八舊幾港紙Book了間叫Oceane Self Catering的旅館,從碼頭行5分鐘便到,點知去到個老闆娘話4間客房都Full了,安排我入住一間又有私家大花園又近Number One沙灘Anse Source d’Argent的獨立屋,嘩!講到私人醒我一樣,分明係我最遲check in,早check in的人又嫌遠唔肯去住,所以焗我去啦. . . . . . . . . . 明揾笨實,唱衰妳。

間屋離碼頭足足3.5km,位於島中間位置,離Anse Source d’Argent都起碼1km,個老闆娘正衰神,响網上明明locate近碼頭的。


佢自己都知衰,所以主動安排了交通接送check-in check-out,亦幫我地call了兩架單車,每架日租SCR100 (我們由第 117:30租到第 4日早上11:30,頭尾3晚每架只收了SCR200)

10min車程由碼頭旁的Oceane Self Catering車我們去到一處好遠的地方(見上圖),終於見到間大屋了。

La Dique Island獨立屋連大花園(不包早餐)每晚HK$880


間屋都幾大,冷氣夠勁,可惜熱水唔多夠,而且懷疑張床有蝨,住完3晚後全身好多粒粒,痕了2星期。


Settle好之後,趁未天黑快快踩單車出去揾食,要踩過一大段泥將路,十分之吃力。



出到大街天開始灰,求其行入呢間外觀唔錯的餐廳食。


餐廳環境唔錯. . . . . 但看看MenuSet Dinner每位SCR900,唔包飲品亦冇乜好嘢食,伙記話新年聖誕期間只賣這套餐. . . 啊!Thank You! May be next time la!咁肉酸嘅對白小太熊當然唔會講啦,好自然由我出口,講完即散。


又踩了段路,去到另一間叫Chez Marston的餐廳,Lonely PlanetOK,入去試試囉。


白酒一杯(SCR 60) ; 可樂500ml(SCR 42) ; 1-Liter(SCR 39)


蘑菇吞拿魚意粉(SCR 138) – 粉太硬,汁大咸,唔多好味。


原條燒魚(SCR 193) – 唔新鮮,味道4流,唔係又肚餓又貴真係費Q事食。

La Dique的第一餐唔掂,自己煮好食得多。



補充資料 :

1.        Praslin Island交通 : 中午從Constance Lemuria ResortVallee De Mai National Park10km,的士司機收SCR200,然後的士再於16:00Vallee De Mai National Park送我哋去碼頭(5km),收SCR100,大行李可放在的士車尾箱。司機叫Jean-Claude,電話 2592307,佢開價合理,可約定佢响Praslin機場接機。

2.        Vallee De Mai National Park門票每位SCR340,門口有大型行李寄存服務。National Park有三條主要山徑,難度和麥理浩徑差不多,慢慢行晒只需 3hr,但風景一樣,所以一般行1.5hr都足夠。

3.        Praslin Island坐船去La Dique20min,船票每位SCR225

4.        La Dique租單車每日SCR100

5.        La Dique最好住近碼頭,因黑夜踩單車要自己攞電筒唔方便,最好自己帶頭燈。

6.        住在La Dique冇單車好唔方便,郁郁都行半粒鐘。




---待續---

17 則留言:

  1. First time to see genuine海底椰.

    回覆刪除
    回覆
    1. I love reading your blog....very interesting and with lots of information. keep it up!

      刪除
  2. 我都係Oceane Self 中伏了!!間屋遠到。。。。遲了看你的blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個肥婆明搵人笨,應該去Trip Advisor唱衰佢。佢間屋咁遠根本冇人會租。

      刪除
  3. 以前都係電視介紹呢個海底椰,外型真係好特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係細個睇無線寰宇風情,去塞舌爾果幾集都有介紹過海底椰,不知為何特別記得。

      刪除
  4. 我在越南見過原隻海底椰,不是咁似器官的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔係個個都似得咁緊要,最似的那幾個應該全部放在公園入口了。

      刪除
  5. 非洲 海底椰見識見識了, 原來咁貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔知有冇人買來食呢,我就唔捨得了,估佢味道冇乜特別。

      刪除
  6. [早check in的人又嫌遠唔肯去住,所以焗我去啦. . . . ] 都似啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全係啊,我去完之後都有香港人中招,手法完全一樣。

      刪除
  7. 回覆
    1. 所以帶咁多福麵去真係有理由架。

      刪除
  8. 突然轉住宿真係大失預算

    回覆刪除
    回覆
    1. 同一個價錢的,已經在網上比錢,只係原本位置很方便,現在的位置很偏僻。

      刪除