2014年3月8日

伊甸園 塞舌爾(7) – 世界最美的沙灘Anse Source d’Argent@La Digue

世上最强壯的動物之一 : 塞舌爾巨龜,負重百多磅一樣活動自如。

La Dique是遊 塞舌爾(Seychelles)必到的小島,島上有齊塞舌爾的地標 : 世界最美的沙灘Anse Source d’Argent、真正的伊甸園Anse Cocos和塞舌爾巨龜,La Dique外圍亦是潛水和浮潛熱門地點,島上的主要交通工具是單車,租一日只需SCR100,食住一般比MahePraslin平少少,我覺得La Dique算係塞舌爾最好玩的一處地方,有時間住上三五晚悠您嫻嫻是唔錯的選擇。



伊甸園 塞舌爾 – Day 6

<<La Dique>>

繼續上一篇行程。早上潛完兩次水後,回旅店煮個麵食,約15:00又騎單車出動。

今次目的地係世界最美的沙灘Anse Source d’Argent,離旅店只係1km5min單車便到。Anse Source d’Argent是塞舌爾唯一要收入場費的沙灘,每位SCR100

過了收費大閘未到沙灘之前,會經過一個 塞舌爾巨龜園,內有幾十隻塞舌爾巨龜。


塞舌爾巨龜體積龐大,力量更是驚人,龜背負重百多磅一樣活動自如,但佢地唔多鐘意比人騎,會出力西你落馬。


佢地對住小太陽就Friend好多了,唔會出力搖佢落泥。


玩完龜,行多幾步就到沙灘了,今日天色藍爆,是到這世界最美沙灘Anse Source d’Argent的最佳時間。

Anse Source d’Argent比較多怪石,係這沙灘的特色。



今日遊人唔太多,只有廿多人玩吓水曬吓太陽。


沿海邊行時,見到隻寄居蟹。


難得咁靚沙灘和藍天,當然要落水游個夠啦。


玩到差不多日落,踩單車到La Dique最北的餐廳,位於酒店L’Ocean Hotel內的Restaurant Patatran晚飯。

途經La Dique的教堂


踩足35min單車,終於到Restaurant Patatran。這餐廳比昨晚的高檔好多,有全海景送飯,價錢只貴多少少。


500ml可樂(SCR69) ; 1 liter(SCR75)


牛扒伴薯條(SCR340) – 花園餐廳水準。


白汁海鮮意粉(SCR225) – 意粉夠淋,味道唔錯,有Spaghetti House水準。


食到天黑連埋我都只得2枱客,都唔知佢點生存。


食完飯又要模黑踩35min單車,只得一支電筒仔照明都幾危險,因路上耐唔耐都有車經過,雖然唔多,但整段路程加埋都有成十架八架。

踩了20min,一不留神在轉彎時炒了車,整損了右脚眼,真水皮。

晚上又開始積雲了,只見少少星星,雖然唔多,但已是整個旅程最多的一晚了。

今晚難得22:00就瞓,明天Book了個One-day Tour出了海BBQ + Snorkelling



---待續---

22 則留言:

  1. 沙灘和星空的風景都好美~~~ 又係悠閒寫意的一日~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日天氣是整個旅程最好的一日,之後一天比一天差了。

      刪除
  2. I also want to sit on the great turtle!

    回覆刪除
    回覆
    1. Go la go la, flight ticket is only about HK$5000~~

      刪除
  3. 小太陽下次又去邊到玩呢?

    回覆刪除
  4. 好正呀個天好藍, 沙灘好靚

    回覆刪除
  5. 巨龜很可愛,怪石也有特色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋真係勁大力,而且十分之友善~
      可能係因為啲怪石,所以媒體對這沙灘的評價那麼高。

      刪除
  6. [負重百多磅一樣活動自如,但佢地唔多鐘意比人騎,會出力西你落馬] 當然啦, 無端端重了咁多, 佢地好聰明架!

    回覆刪除
  7. [Anse Source d’Argent比較多怪石] 石看來幾夢幻。

    回覆刪除
  8. 嘩, 曬太陽唔遮住個面, 女生都好少咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架,果度多數人都唔遮面的。

      刪除
  9. [只得2枱客] 不知是否未到旺季, 似乎慣了悠閒生活

    回覆刪除
  10. 巨龜真係好大隻
    塞舌爾人唔知靠乜生活,若只靠旅遊,又好似唔係好旺咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上話係世界最大的龜來的,真係好大力。
      可能係捕魚掛?四面環海應該好多魚。一定唔會係旅遊啦,遊客很少。真係諗唔到,其實好多年前我去冰島時都想過這問題,冰島人靠咩生活,好似個個都唔駛嘢咁樣。

      刪除
  11. 回覆
    1. 好彩佢哋唔會咬人,可以同佢哋一齊玩。

      刪除