2014年3月17日

伊甸園 塞舌爾(9) – 首都 維多利亞(Victoria) • 活在伊甸園

每天生活在伊甸園的塞舌爾人,睇賣相其實都好忙碌。

本地傳媒在介紹塞舌爾時,永遠只講佢嘅絕美沙灘、無污染綠水、奇幻海底、超豪酒店、威廉王子、海底椰和巨龜。受這些不負責任的傳媒影响,令我一直覺得塞舌爾是一處能把馬爾代夫比下去的完美無瑕樂土,亦以為活在伊甸園的塞舌爾人個個唔駛點做,日日响沙灘Hea吓吹吓水又一Day,來到之後才發現,原來活在伊甸園咪一樣要辛苦返工揾食?真係唔駛做就有銀用咩?只係發夢。除非係活在香港,咁就可以唔駛返工仲個個月攞皮幾嘢帶埋仔女免費去遊阜,跟住仲大呼皮幾嘢唔夠洗唔公平添。。。所以,活在香港的人絕對幸福過活在伊甸園的人,死未。。。。真係簫都吹鬈。



伊甸園 塞舌爾 – Day 8

<<La Dique>>

今天大清早小太熊又煮早餐了,有焗雞髀一隻(成本SCR34)、茄汁豆蘑菇意粉(成本SCR40)和豬肝醬(SCR20),好味到我食清晒。


今日乘中午12:30船返Mahe Island,早上還有時間,決定行上La Dique最高333m的山頂Nid d’Aigle。從旅店踩10min單車去到上山的起點,因條路超斜,所以放下單車用脚起行,點知條路一直都係咁斜,差不多去到Snack Bellevue那一段因長滿青苔仲異常跣脚添,完全行唔到,免强試多一段都係咁跣,最後覺危險決定放棄了,那知已經太遲。

落山時我一個不小心跣底咗,心口撞了落塊方型大石,好傷呀。。。。。

撞到成條粉葛一樣,仲比小太熊影相,慘慘. . .


提早回程,路經島上的Venue Reserve,只是個小樹林,冇咩特別值得睇。


中午12:00,老闆娘派人送我地去碼頭,要離開La Dique了,來個總結 : La Dique潛水時只有短Wet Suit,影相時被珊瑚弄傷了雙脚,前晚摸黑踩單車炒車,整損了右脚眼,可能房間張床有蝨,住完3晚後全身好多粒粒,今早撞傷了心口,痛足6星期,這43La Dique行程簡直傷到入骨。

12:20上船,坐呢隻快船返Mahe,船程1.5hr,頭等位SCR1080,經濟位SCR835


塞舌爾的小朋友,樣子大多唔太友善。


隻船12:30準時起航了,Bye . . . . . . La Dique,來生再見,因為今世都唔會再來了. . .


全船只有十幾個頭等位,我係坐上客。


只有頭等客有免費氣水啤酒和果乾小食。



<<Mahe Island>>

好快又個半鐘,到塞舌爾首都 維多利亞(Victoria)了。


隻船慢了20min14:20才到維多利亞。今日原訂先在維多利亞行3hr,然後再去酒店Berjaya Beau Vallon Bay Resort。落船後,我去船公司Counter想話寄存行李,但職員死都唔肯,佢話寄存行李服務只可去程時使用,我係到埗所以冇得寄存。

死火,17kg背包點算好???唯有死死氣先坐的士去酒店先啦。點知. . . . . 大檸樂,冇的士,有嘅全被人Book了。有個好心嘅的士司機問我係咪要的士,去邊鼠?我話去Berjaya Beau Vallon Bay Resort吖唔該,佢就立即幫我call車,call緊之際,我問佢How much先?唔駛錢牙. . . . . Two Hundred and Fifty Rupees. . . . . 唔係吓話?4.5km車程收我170港紙,搶咩,但苦冇其他車,又唔想做儍仔助長啲無良司機,又趕時間(Victoria的郵局收15:30,大部份商店17:00前收工),只好再次出動我的强頂~~~~~揹住大背包行街。

就係咁,我就揹住大背包(小太熊只揹細袋,因為大背包內係二人行李)行出Victoria,走出自己的道路。

其實從碼頭行入Town只需10min,唔夠500m使見這迴旋處。


行多3min便到Victoria的地標Clock Tower了。


Victoria面積好細,多嘢睇的地方全集中在Clock Tower附近,行3hr乜都夠晒。
時間緊迫,趕在15:30收工前先到郵局參觀。


寄了張Postcard返香港比自己,郵費收SCR8


郵局有海底椰賣,最平呢個都要SCR5000


跟住就無無聊聊四圍逛,行吓街,但我揹住大背包唔方便入舖頭。


見到一間找換店,個rate比機場好約2%


行行吓發現呢間超市有免費寄存行李,正呀!


放下行李,到街市走走。


街市賣的是一般日用品和食物,主要係本地人幫襯。


各式辣椒油,都見有老外買好多。


椰子油(SCR50) – 小太熊買了一支,用來浸浴好好用的,比泰國買平成倍。


不知名的生果,味道像番鬼荔枝酸酸的。


士多啤梨(每盒SCR35) – 味道唔夠香唔夠甜,普通貨式。


土制咸魚??唔知咩味呢。


始終覺得塞舌爾人的友善指數一般般。


無背包情況下,繼續行街,走過教堂、大街、巴士站. . .


17:00乜都行晒了,返去超市攞返行李,在門口見有幾架的士等客,問第一架車去Berjaya Resort幾銀?SCR200。。。。再問第二架車how much?? SCR200。。。。再問第三架車how much?? 都係SCR200。好很貴啫,我同第三個司機講,只4km路程咋喎,有冇discount呀?佢即回答:One Hundred Fifty laOK!!!成交。幸好成交及時,因為剛上車便立即落大雨,仲要係瀑雨果種,算運氣唔差了。司機在車上說可以約佢從Berjaya Resort車去機場,收我SCR400,價錢都OK,便約實佢後天中午來接我地。

Berjaya Beau Vallon Bay Resort


雙人房連早餐(HK$1845) – 比東南亞的Berjaya貴最少一倍,我住地下。。


瀑雨下不停,想出外食飯都不行了,只有留在酒店食。

酒店餐廳叫Pizzeria,食西餐。


House Wine紅酒250ml (SCR 90) – 品質粗鞋,飲到舌頭鞋鞋哋 ; Pussy Foot(SCR 60) – 唔好飲,药水味濃。


燒牛柳五成熟Beef Fillet 200g (SCR 440) – 廚功一流,牛味香濃,肉質亦夠嫩,薯條都好得,令我有驚喜的牛柳。


Grilled Red Snapper Fillet(SCR 250) – 魚夠鮮甜味肉質夠新鮮,有水準。

估唔到响Berjaya都食到好嘢。當晚大雨下不停。





補充資料 :

1.        La Dique的山頂Nid d’Aigle不宜行上去,由山腰開始整段路都好跣。

2.        La Dique乘快船返Mahe,船程1.5hr,頭等位SCR1080,經濟位SCR835

3.        由維多利亞(Victoria)乘的士去Berjaya Beau Vallon Bay Resort4km,車費SCR 150

4.        維多利亞(Victoria) 大部份商店17:00前便關門。





---待續---

18 則留言:

  1. It is lucky that you can find luggage storage. Otherwise, you cannot have the mood to wander around.

    回覆刪除
    回覆
    1. I think so. I also surprise for this fee luggage store in the town.

      刪除
  2. 受傷還要背起大背包,真係腹背受敵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 受傷第一日還可以,跟著幾日越來越痛,可能真係操勞過度啊….

      刪除
  3. [心口撞了落塊方型大石] 哎呀, 好在沒大礙

    回覆刪除
    回覆
    1. 算好彩啊,個幾月就好返晒冇事。

      刪除
  4. [影相時被珊瑚弄傷了雙脚,前晚摸黑踩單車炒車,整損了右脚眼,可能房間張床有蝨,住完3晚後全身好多粒粒,今早撞傷了心口,痛足6星期] 所以旅行都有一定風險, 都幾傷呀, 不過無得出去仲慘過受些少傷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,平安回來便可以了,最慘仲係冇機會受呢啲傷。

      刪除
  5. 的士司機蝦遊人不熟悉, 開天殺價。

    回覆刪除
  6. [郵局有海底椰賣] 居然有食物賣?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢哋當係記念品,唔當係食物賣的。

      刪除
  7. 晚上那餐總算有番少少安慰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真呀,完全冇預佢會好食的,估佢唔到。

      刪除
  8. 嘩,真係幾傷喎,好在仍然行得走得。
    背住大背包行,我後生時去大陸玩都試過,而家就好難啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好少玩到咁傷,只係平路踩單車和行一條石屎斜路都整得傷,真係意外。應該會繼續揹大背包出行的,直至冇力為止。

      刪除
  9. 天氣變化不定,又藍天又落雨,都幾影響行程

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辦法啦,果度的天氣就係咁變幻無常,只能聽天由命,行得幾多得幾多。

      刪除