2014年3月24日

伊甸園 塞舌爾(完) – Mahe Island極度深潛

塞舌爾Mahe Island極深潛點40m深的沉船

Mahe Island係塞舌爾第一大島,旅客必經的地方。今次旅程在Mahe住了3晚,除了第一日試住Banyan Tree外,餘下2晚都住在Berjaya Beau Vallon Bay Resort,在附近潛了3次水。總結這次行程,算係試盡了塞舌爾的高、中、低價酒店,去過了最出名及最靚的沙灘,騎過巨龜,踩過單車,行過山,潛過水,和小海龜Snorkelling過,算係見識過塞舌爾的大部份了,只欠威廉王子的North Island,下次啦,等我中了六合彩頭獎,一定去住返1晚體驗吓。



伊甸園 塞舌爾 – Day 9

<<Mahe Island>>

昨晚大雨下不停,今早起身好少少了,至少停了雨。

07:30去餐廳食早餐,冇乜人,個個都未瞓醒。


自助早餐極普通,仲好,唔駛咁博命。


出發前,小太熊用e-mail BookBig Blue Divers今日潛水,Big Blue Diversconfirm了今早08:30Berjaya大堂接我地去Dive Shop。點知,由08:20開始等. . . . . . . . . . . 08:50,唔掂喎,Big Blue Diverse-mail話會09:00出船的,乜放飛機咁很衰格架。

冇辦法,只好立即去Berjaya Resort內的Dive Shop “Underwater Dive Seychelles” 報名今日潛水,點知佢全日都冇位了,點算好??我因為周身傷,心口又痛,潛水意慾不大,本想在酒店休息埋Last 1日就算,但擇善固執、永不放棄的小太熊就唔同了,佢話一定要盡力試,自己飛的去Big Blue Divers啦。Big Blue DiversBerjaya Resort2km,酒店門口的士又發狼,叫價SCR100~~~~比你啦,吸血鬼。

Big Blue Divers – 09:10去到Dive Shop門口了,一間細細的Dive Shop,網上口碑唔錯,但我覺得佢絕頂差勁。


入去Counter問個Staff,見到佢本大簿有Record我地個名,亦有寫08:30 – Berjaya Resort接我地,但. . . . . . 司機放飛機囉。

好彩其他客未到仲未出船,我地比了3Dives的價錢 (2人共€336),揀好Equipment等出發。

原來係個司機只係遲大到,Me Me Mor Mor地接緊其他客,09:40終於接齊其餘3個客了,頂,遲成個鐘都得???有個芬蘭後生仔頂佢唔順,一早自己Walk了過來,加埋我地得6個潛客,卻攪到10:30才出到船,效率超劣。

10:30終於上到小駁船了


今日Book3潛,潛點都係酒店對出海面。

估唔到第一潛就係極度深潛,潛一艘40m深的沉船。一行6人,由一個黑妹Dive Master帶隊。今日水底超濁,視野之差比得上香港。

很快潛到船面約37m深的甲板位置


艘船都好大,非常多魚在船內外居住,感覺極神秘。


潛到約40m見到條大鯧魚


正想繼續環繞艘船潛一個圈,卻聽到……丁丁丁丁……原來黑妹話要上水了,唔係吓話,艘船咁正,未夠10min就上水??玩嘢咩!!!個個心裡都在魚蝦蟹,但都安全第一,聽聽話話跟住做Safety Stop上水。

上水後,芬蘭後生仔疑問個黑妹因乜义事咁Q快上水,黑妹就辦稱有人的Depressure Time唔夠,所以要立即上水,芬蘭後生仔除即問晒我地6個的電腦錶,我地個個都冇唔夠Depressure Time,曉. . . . . 黑妹唔知玩乜春,博唔撈咁。這次是我118潛中時間最短的一次,由潛下至上水面只有25min

上水後,天氣急轉壞,狂風瀑雨,好凍,冷到震果隻。有2位團友決定唔潛了,白饋1Dive比潛水店算了。我地同芬蘭後生仔和一住單支日本妹決定繼續,Go Go Go……

我再穿好BCD落水,點知佢地個個沉晒落水底後,我卻沉極都沉唔落水底,Why????潛了十幾年百幾次都未試過。

屌,原來我件BCD內的4kg鉛塊被唔知係黑妹定係佢啲伙記攞了出來冇放返入去,我發現後立即游返去隻船邊叫兩條粉腸放返4kg Weight入我套BCD內,當時海面已起白頭浪,浪約1m高,我浮吓沉吓極辛苦,條粉腸求戀其放了2kgBCD左邊個袋,右面未有Weight就話OK OK,我就比海浪打到on99都唔知佢放了咩入BCD度,聽到OK便再嘗試下沉。

好逸强沉下了,但好浮吓,而且重心永遠側向左邊,我發現已太遲了,唯有頂硬上潛埋佢。今次下潛的視野更差,唔夠3m,比香港水底還衰少少,是我潛了119次水最差的一次。

全程冇嘢睇,只見到幾條魚仔。


潛定Round 2返到潛水店已14:00了。日本妹決定唔再潛了,只剩下我兩和芬蘭後生仔作第三潛,出海前在潛水店食個飯盒先。

午餐飯盒 烤雞飯(SCR35) – 又凍又餓之下覺得好好味。


15:30再出海,但雨勢越來越大,海面的浪越來越兇,最高有成1.5m高,勁過海盜船,眼見其他Dive ShopCancel了第三潛唔再出船,但黑妹話冇問題,照出。

落到水面,真係好很大浪架,乜咁都潛得水架咩。


黑妹當我地三個冇到,只大聲說We go down


芬蘭後生仔樂觀地說,話當係體驗吓惡劣的環境啦…..Enjoy it!!

落水底,仲衰過今朝,直情乜都冇,黑妹只管向前游游游,游足40min


乜都冇睇便上水了,浪仍然異常大。


小太熊大叫 :「好辛苦呀」

上水後黑妹吹了聲口哨,但隻船完全冇反應,分明聲唔到啦。但黑妹冇再進一步動作,只隨大浪on99浮浮沉沉,等了10min我反晒胃隻船都係完全冇反應。你班塞舌爾PK攪乜春呀,想我地冇命嗎?我於是大力揮手,我一揮手,船員便駛船過來了,真想X媽义個賤黑妹!!

這次潛水是我120潛之中天氣最差、最大浪、最大雨、水最濁、最冇嘢睇、最凍和最危險的一次,而且黑妹Dive Master三次下潛都完全冇揾嘢比人睇,零Service,差劣到極點。
Big Blue Divers呢間Shop,司機放飛機,Dive Master不理人客安全,我比佢10個劣,完全不值得幫襯。

返到酒店沖個熱水涼都19:00了,雨終於停止,天亦黑了。

Berjaya Resort泳池夜景


晚飯沿Resort外沙灘轉右行出去食,行約1km便出到大馬路,這餐廳位於另一餐廳Boat House旁。


今晚和另外兩個今日的潛水團友食,試多兩味。

是日燒魚Grilled Fish of the Day(SCR230) – 魚夠鮮甜,薯條好食,呢味正。


咖哩雞飯(SCR200) – 雞肉勁鞋加冇味,咖哩唔得,劣。


Crab with Ginger(SCR460) – 貴嘢,味似葡汁炒蟹,味道幾好,蟹肉亦甜,只係蟹太細肉太少。


咖哩羊薯條(SCR260) – 羊冇羊味,咖哩一樣唔得,只有薯條好食,差。

今日潛完水後,胸骨痛了好多,傷勢好傷惡化了。



伊甸園 塞舌爾 – Day 10

今日難得可以瞓到安樂醒,因為冇安排節目嘛。

今天一早就藍天白雲,酒店門口好靚呀。


小太熊原本買這些細房的,但到埗時Full晒,Resort upgrade了我地住園境大房。


又係自助早餐,OK啦。


冇咩做,沿Resort外的沙灘Baie Beau Vallon行吓。


買了個黃色的椰青(SCR35),很清甜的。


呢個瓜叫Bread Fruit(麵包果),話係塞舌爾特色食品,果實澱粉含量豐富,通常以烘、蒸、炸等方法料理,煮後味道與麵包和馬鈴薯相似。但我冇機會試了。


路邊BBQ,等退休後下次來住上三五七日先再試啦。


Resort游水曬太陽,但胸口見痛啊!


11:30Check out,再沿沙灘行多一轉。

Resort放了沙灘椅,開始人多了。


行程最後半日,藍天白雲出來歡送我啊!


12:00行到今次最後目標 – La Plage Restaurant,在這裡Lunch


素菜意式千層麵Homemade Vegetarian Lasagne (SCR250) – 好好味的一道意大利菜。


烤海鮮盆Mixed Grilled Fish(SCR420) – 海鮮新鮮好味,Sparkling Wine送的,第一天入境時在機場攞的資料附有Coupon


約了司機13:30車我去機場,收SCR400,司機準時到,20min便到機場。

15:40準時上機. . . . . . 走了


飛往Abu Dhabi的一程飛機冇乜客,可以一人霸4個位瞓。


20:00飛到阿布札比了,又去機場候機室Al Dhabi Lounge吃個免費晚飯。


今晚的中東菜、甜品和水果全部都好好食,是候機室少有的高水準。

21:40又起飛了,直飛香港。



 伊甸園 塞舌爾 – Day 11(完)

早上09:30準時返到香港,下午又要返工了,慘情. . . . . . .





補充資料 :

1.        潛水店“Big Blue Divers”每日出3潛,佢話通常早上09:00出船2潛,下午14:00出船1潛。每一潛收€50,另租Full Set Equipment每日計€18。可用e-mail預約,出船前比錢。但“Big Blue Divers” 的員工態度散慢服務差劣,唔好幫襯佢。


2.        Berjaya Beau Vallon Bay Resort乘的士去機場約11km,車費SCR400,車程約20min。司機叫George,電話2567276,可致電預約,有價講。





-----伊甸園 塞舌爾(Seychelles)()-----

26 則留言:

  1. It appears that the dive shop is not so professional. The view of the first dive in the shipwreck is more beautiful than the second one.

    回覆刪除
    回覆
    1. The boss "Elizabeth" is good and professional but all her staff are rubbish. The wreck at 1st dive is excellent but unfortunately, the water is muddy and the dive master is rubbish >___<

      刪除
  2. 天氣咁差咁大浪, 你仲落水, 危險呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定冇下次了,睇返都驚。同行的芬蘭人話係難得嘅體驗喎......

      刪除
  3. 呢間潛水公司服務真係唔掂, 好彩你們潛水得來有驚無險, 都算是一個"難忘"體驗~~ 整個行程真係多姿多彩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個鬼婆老闆好好的,但佢請的當地伙記全部好差,倒佢米~
      整個行程算試晒塞舌爾大部份了,幾滿意^_^

      刪除
  4. love your blog. the diving experience critic is soooo hilarious LOL

    回覆刪除
  5. 天氣差去潛水真怕有危險

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣差真係唔適合潛水的,下次一定唔會小心啲。

      刪除
  6. 咁大浪都落水,真係有D危險。
    塞舌爾消費幾貴下,幸好你們都喜歡陽光與海灘,又會潛水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,下次遇到咁樣情形一定同其他人一齊走,安全至上。
      塞舌爾仲有個Bird Island 有好多大鳥好精彩的,希望有機會可以再去一次啦,不過看來機會都好微,現在去台灣都唔得☹️

      刪除
  7. 回覆
    1. 係就係難忘,不過今次其實都比較危險,唔係咁值得。

      刪除
  8. [原來係個司機只係遲大到] 遲咁多好誇張啊, 離譜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常人一定估唔到會遲到遲咁多,真正的塞舌爾文化遺產。

      刪除
  9. 回覆
    1. 現場的感覺都一樣震撼的,在40m水深和20m深的感覺真係好唔同,單係安全感已經差好遠。

      刪除
  10. [狂風瀑雨-我地同芬蘭後生仔和一住單支日本妹決定繼續] 咁走又好似欠一些, 如沒安全問題就OK。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為Dive Master會衡量過安全才帶我們下潛,估唔到佢會咁求其加騎呢。

      刪除
  11. [放了2kg入BCD左邊個袋] 唔怪之得你話好唔掂。

    回覆刪除
  12. 咁D評語都唔方係真的, 用來騙人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未必一定係假,可能之前係由老闆自己帶隊,所以比較正路啲。

      刪除
  13. 風景係唔錯, 總算體驗過!

    回覆刪除