2014年4月1日

我和清邁四季有個約會(完) – 清邁 文華東方酒店(Dhara Dhevi Chiang Mai)

前清邁 文華東方酒店Dhara Dhevi Chiang Mai

清邁 文華東方酒店以前叫“Mandarin Oriental Dhara Dhevi”,近年脫離了文華東方集團,改名做“Dhara Dhevi Chiang Mai”,但價錢仍然咁貴,比四季酒店更狼。

清邁 文華東方酒店和清邁 四季酒店一向都係清邁兩大最高的酒店,就算唔住都一定要去食餐飯順便參觀吓果隻。今次短短週末的清邁行程,我比較完2間酒店的價錢和環境後,揀了住四季酒店(價錢較低但環境較清幽有靈氣),食文華東方酒店的下午茶,2日內試盡清邁最豪的景點。




我和清邁四季有個約會 – Day 2

今日07:00起身,迎接金黃色的稻田。



晨光下在酒店的瑜伽小亭自己做早課,吸收仙景靈氣,好健康架。



今早冇瑜伽班,只能自己練習。仲好啦,兩個人霸晒個瑜伽亭。



做完瑜伽走去做Gym



跟住按摩浴



最後焗SaunaSteam



不知不覺到08:30了,自費自助早餐每位THB 1177,但連Sparkling Wine都冇,始終覺得Banyan Tree的早餐好啲。



餐後係泳池時間,嘆到11:15返房執嘢。



11:45回大堂check-out後,到SPA Centre嘆了。今次Book290min“Orient Blend Massage”,好舒服架,每位THB5499

清邁 四季酒店SPA Centre



先脫鞋再穿過這門口



轉入大廳飲杯薑茶先



再揀一款香薰油



開始90min Massage了,手勢和Banyan Tree一樣咁好。



14:00乘這免費Shuttle Bus返出市中心



14:30返到市中心,入住這間位於Night Market,最就脚的平價酒店“Royal Princess Chiang Mai”



雙人房(冇早餐) 每晚HK$416



放下行李後落街揾的士去“Dhara Dhevi Chiang Mai”High Tea,距離和出機場差不多,我預收THB150啦,誰知截了幾架Tuk Tuk都開價THB300,我話太貴佢都唔還價就即開車走,衰得佢地吖。

好彩最後這架無牌的開價THB200,唔肯減,唯有成交啦。



車程10min便來到“Dhara Dhevi Chiang Mai”,像間廟多過像酒店。



去到門口,守衛話非住客唔比入,要17:0019:00才可入大堂參觀,但只限大堂囉。嘩!乜仲大支嘢過四季,想入餐廳酒幫襯都話NO,太衰了。

我道明來意來食High Tea的,佢叫我行返出大門轉左啦。

出大門轉左行一陣,見到食High Tea的餐廳了,嘛嘛地啫,迫人到死,High Tea Set每位要THB 500



行返出呢間餐廳食只週末供應的 甜品自助餐仲好。



甜品自助餐極豐富,每位只THB500,抵食,剩食Macaron都返本。



我第一Round7Macaron,已返本了。



黃昏17:00開始,“Dhara Dhevi Chiang Mai” 大門口有免費小食、飲品和鮮花供應,但食唔落了。



17:00了,入去參觀,但守衛仍亞吱亞咗,又話只限直入大堂,No left No right,痲义煩。



我入到去當然啋佢都有味啦,話晒都係客,又唔係做賊,一於四處參觀。

“Dhara Dhevi Chiang Mai” 的酒吧,一個客都冇,抵死,我有銀都唔幫襯佢。



“Dhara Dhevi Chiang Mai” 的內園,點睇啲房都唔值七、八千港紙一晚。



“Dhara Dhevi Chiang Mai” 的泳池,靚係靚,但冇清邁 四季酒店咁靚,同唔值咁貴囉。



行到18:30,約好剛才架的士THB200車我返市中心。

最後一擊係行Sunday Market



Sunday Market勁旺場,遊客和Local人一半半,賣的都係廟街加女人街果啲囉。



買了舊巨型 金枕頭肉(THB200),貴過香港,但好味好多,冇熟又夠味,唔錯。



呢種叫木鱉果(Gac Fruit)”,維基百科話木鱉果性溫、味苦微甘,有毒,功能消腫、攻毒,主治癰瘡、腫毒、痔瘡等症,多入丸散或外敷。



THB30一支木鱉果汁,味道咸咸地酸酸地幾好飲的。



Sunday Market街頭賣藝



行到20:45,在Sunday Market這餐廳“Hot Chilli Bar & Restaurant”食晚飯,貪佢人多要等位,應該係好嘢。



簡單一餐有 紅酒(THB180一杯,開了超過一晚已變酸)、可樂(THB30)6隻黑椒蝦仔(THB210幾鮮甜但好細隻)、炒Local(THB120OK但勁細碟)和咖哩海鮮(THB160普通貨),另加白餐2(每碗THB30)

Local飯都幾貴吓,味道只一般。
 
返酒店前行埋個Night Market,但我對Shopping冇乜興趣的,Market賣的嘢亦很大路。



最後在酒店對面間Let’s Relax按脚板底



50min Foot MassageTHB400,偏貴,但手勢只係中等,唔算差果隻。

返到酒店瞓得覺都24:00了,玩到盡。





我和清邁四季有個約會 – Day 3

今朝乘06:00 – 09:45班機回港,所以04:00左右要上的士出發了。清邁唔同曼谷,呢個鐘數真係鬼影都冇隻,有車都必殺到你一頸血。

好彩我醒目,昨日落車時約定個司機,佢收THB200都好合理,話晒倒屎咁早要人特登車我去機場,賺我五草嘢港紙真係冇乜肉

司機和航機都非常準時,順利返到香港,立即又返工了。。。






補充資料 :

1.         清邁 四季酒店有免費Shuttle Bus接送住客來往市中心Night Market位置的D2 Hotel,每日五班車,要預約

2.         清邁“Royal Princess Chiang Mai” 乘的士來往 前清邁 文華東方酒店(Dhara Dhevi Chiang Mai) 車費THB200,車程約10min

3.         Dhara Dhevi Chiang Mai非住客只能在17:00 – 19:00入大堂參觀,其餘時段門口食蕉唔比街客入內

4.         載我那個的士司機叫Tony,電話 089-5619556開價都好合理,人亦守時又冇古古,佢做埋包車和day tour的,下次去都會幫襯返佢。






----我和清邁四季有個約會()----




21 則留言:

  1. 聽講清邁靚女多, 係唔係呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我去的時間太短,唔多覺有靚架喎~

      刪除
  2. Last time I went to Mandarin Oriental, they only have afternoon tea sets. It appears that the dessert buffet is quite good and value for money. May have to find opportunity to try this. I also toured around the hotel by going straight through the reception.

    回覆刪除
    回覆
    1. The quality and taste of the buffet is looked better than the tea set but it only provided in week end.

      刪除
    2. thanks for your support to our hotel

      刪除
  3. 來匆匆去匆匆,住酒店多過去景点

    回覆刪除
  4. 想問個司機識唔識英語OR國語

    回覆刪除
  5. 木鱉果,見識了!謝謝分享!
    06:00 – 09:45班機回港,立即又返工了!有魄力又勤力又夠食力,讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾次去泰國見過這古怪的果汁都唔敢試,有次無意之中在網上認識了,今次才敢試吓。
      假期少又想玩,冇辦法啦。

      刪除
  6. 你哋真係好有食力又玩得
    我只去過泰國一次,仲係三十幾年前,果時夜晚由芭提雅坐車去機場,好似亡命飛車,嚇到我CC下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁仲有氣力玩要博盡啲啊,現在想飛都都難☹️
      泰國啲大巴士真係好似飛咁快,我試過從清箂坐通宵巴士去曼谷,架大巴快到好似離地一樣,我都驚足一晩。

      刪除
  7. 回覆
    1. 感覺上很似廟街,不過係泰國版。

      刪除
  8. 守衛D 態度唔好, 不用咁緊張嘛

    回覆刪除
  9. 甜品自助餐好豐富, 如好食就更抵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品質素算高的,喜歡食甜點的人一定鍾意。

      刪除
  10. 泳池,靚係靚,但冇清邁 四季酒店咁靚- 似乎係遊客太多慕名, 令他們都囂張起來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知啊,不過房價真係貴得唔值,睇完都完全冇興趣住。

      刪除