2016年11月4日

非人生活 • 南非(6) – 探訪海獅之家Duiker Island

南非 開普敦Duiker Island – 走進海獅之家,與上千隻野生海獅一起於海中共舞。
距離南非首都 開普敦(Cape Town)20km的海灣Hout Bay,在海灣上有一個小島Duiker Island,島上住了上千隻海獅,因而每天吸引大量遊客從Hout Bay的碼頭登上遊船往Duiker Island遠觀海獅們的生活。遊客除了遠觀,還可以和牠們一起浮潛,於只有10度的海水中零距離接觸,完全感受這裡的 非人生活。


非人生活‧南非 – Day 6

<<開普敦>>

天小太熊Book了早上09:00Hout Bay與海獅一起浮潛,昨晚又用e-mail約了的士今早07:45到酒店車禾忟,所以朝早的早餐可以慢漫嘆足1個鐘。
Table Bay Hotel地下餐廳,禾喜歡坐室外,但景觀比不上Victoria & Alfred Hotel咁靚。


食物品質就比Victoria & Alfred Hotel更好,一樣有Sparkling Wine任飲,煙三文魚十分肥美,生蠔更加鮮甜,隊足一打都只係啱啱夠。


司機準時到達酒店,從這裡到Hout Bay20km,收R360


小太熊一向喜歡親近大自然,所以選擇和海獅一起浮潛,約1hr的浮潛每位R650,包所有裝備和飲品。這間公司叫Animal Ocean (Seal Snorkeling),位於Hout Bay的碼頭。

09:00開始揀裝備,然從上船。


坐這隻小艇,約10min便可去到海獅之家Duiker Island


剛離開碼頭,便看見幾隻海獅在曬太陽,大家都巧開心。


Duiker Island了,真係岸上海上都咁多海獅呀。


一般普通人就只能見到咁多了,但小太熊唔係一般普通人喎,佢係一隻可愛的熊熊,所以可以落水同海獅一齊玩。

個個都包到實至敢落水,當然啦,因為海水只有10度,真係巧冰冷架。


一跳落水,立即感到冰水湧進全身,因為Wetsuit夠厚,所以身體可以保住基本體溫,但手、脚和頭就巧凍啊。


嘩!真係巧多海獅,而且佢地速度極快,巧難影張清楚的相。


海獅們的泳姿都巧優美的,轉吓轉吓不斷在禾身邊飛過,可以摸佢哋架。


玩吓玩吓,不知不覺已經過了成個鐘,手指和脚指已經凍到牡晒知覺了。


呢隻海獅用手仔捉住另一隻,巧得意。


太冷,真係要上水了。上到水面都見海獅們不斷跳來跳去,玩得巧開心。


上船後立即有熱朱古力飲,仲有暖水沖一沖身添,都很細心。


返到碼頭都未夠11:30,時間還早,可以到Kirstenbosch Botanical Garden行吓,但附近一架的士都牡,巧彩小太熊用短迅聯絡返今朝的租車公司,但都要等1hr才有車。從Hout BayKirstenbosch Botanical Garden14km,車費一樣係R360,可能因為上車地點太荒蕪啦。

Kirstenbosch Botanical Garden – 開普敦市郊一個花園,入場費R55,沒有非去不可的理由。


Tour Bus都會經過這花園的,但禾覺得這算是今次整個南非行程最悶的一節了。


Kirstenbosch Botanical Garden內的園藝算係中上啦。


花園內有間環境很巧的餐廳,便和小太熊入去吃點小食。


坐在草地旁邊,人都醒神啲。


生啤500ml(R34);蘋果汁(R22)Sparkling Water 660ml(R30)


炸魚薯條(R89) – 薯條夠粗夠脆,勁正;炸魚肉相當嫩滑,炸粉夠薄又鬆脆,巧巧食。



食完嘢就四圍行賞吓花,但今日非常熱呀,人都癲。


Kirstenbosch Botanical Gardenicon就係這條Tree Canopy Walkway,算係這裡最值得遊的地方了。


熱到牡乜心機行,還是早些返酒店休息了。

在花園入口停了幾部的士等客,問清楚是按錶收費便上車。呢架的士老實喎,從花園回到V&A Waterfront14km,跳錶只係R145,平啦。


早兩日在Market on the Wharf見到有檔Local飯店,見今日有時間便返去試吓啲Local Food

位於Market on the Wharf內的快餐店“Africa Best Food” – 由非洲黑人煮理,夠晒Local味道啦。


非洲雞飯(R35) – 雞肉和飯都唔錯,可以成碟清晒。


下午在酒店Table Bay Hotel游水和曬太陽。


17:45又出門口,今次自已截的士去位於Sea Point的中式酒家陶苑酒家食巨型野生南非鮑魚,只有4km路程。

截了架的士,問佢去Sea Point係咪按錶啦,條壞人司機就話上車先啦,頂往後面呀。上車後佢又係唔開咪錶,再問佢幾野至話唔肯按錶,收R81,又話跳錶都係呢個價,真係X%Y#,如果廿年前實比禾X爆佢跟住即刻落車,不過現在…. 算啦,禾牡咩用了。

陶苑酒家 支那蟲和港燦旅行團必到的食堂,內有南非無敵大鮑魚。


先到魚缸揀了隻大鮑魚,嘩!巧似禾個頭咁大,老闆話係野生架。


1.375kg的南非鮑魚,每1kg – R2200,即係呢隻要R3025,成1500蚊港紙架,不過牡計啦,小太熊未吃過。


這麽大隻,伙記話最好煮2味喎,信佢。

店內已經坐滿人了,全部支那團,不過見全部都係食Cheap嘢,只有2枱人自己加錢叫了大鮑魚。


白灼鮮鮑片 口感和味道同禾以前吃過的巨型澳洲鮑魚一樣,唔講得話巧鮮甜,亦講唔出很有口感,只能話佢唔錯,但咁貴一定唔會試第二次囉。


油泡鮮鮑片 同白灼差不多啦,算係好食嘅。


楊州炒飯(R107) – 估佢唔到勁好食,不論飯粒、蝦肉和义燒都好味。


上湯芥蘭(R108) – 普通菜一碟。


食完飯又截的士返酒店,今次肯按錶喎,但跳得明顯比一般的士快,返到酒店只有4km都跳了R70,唉….. 算啦,始終這裡是南非。


回到V&A Waterfront又行吓商場先,見到Haagen Dazs雪糕賣得巧平啊,要食要食。

  Caramel Biscuit & Cream單球雪糕(R29) – 味道和在香港吃的一樣,但價錢只係四份一。


再在超級市場買了杯 南非荔枝(R22) – 偏酸少甜肉唔算薄,下次唔買了。

很快又過了一Day




補充資料 :

1.     Duiker Island和海獅一起浮潛,約1hr的浮潛每位R650,包所有裝備和飲品。

2.     Call車從V&A WaterfrontHout Bay20km,收R360

3.     Call車從Hout BayKirstenbosch Botanical Garden14km,收R360

4.     的士從Kirstenbosch Botanical GardenV&A Waterfront14km,跳錶收R145

5.     的士從V&A WaterfrontSea Point4km,不肯按錶,要收R81

6.     的士從Sea PointV&A Waterfront4km,跳錶收R70





---待續---

18 則留言:

  1. 想問你call車係咪都係uber?

    回覆刪除
    回覆
    1. 從市中心出發的一般會用Uber或截的士,但在Hout Bay沒有的士也call不到Uber,可用Apps「Citi Shuttles Mobile App」約車。但這些Apps經常被收購合併,在荒蕪地區最好約定車先。

      刪除
  2. 你哋行程其實都幾豐富,我大鄉里,未見過咁大鮑魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開普敦太多嘢玩了,所以活動都由朝排到晚,其實都好攰的。我見香港的酒樓耐唔耐都有賣這類巨型鮑魚,不過係澳洲黑鮑魚,咁大的南非鮑魚就係第一次見。

      刪除
  3. 係喎,見到咁多海獅真係好開心��

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係同佢哋玩得好開心好興𡚒架,不斷响身邊游來游去,好得意。

      刪除
  4. 回覆
    1. 今個南非之旅真係日日都咁忙,只有最後兩日節奏慢返啲😄

      刪除
  5. 回覆
    1. 第一次咁樣玩,比預期更精彩啊。

      刪除
  6. 回覆
    1. 估唔到有澳洲的炸魚薯條咁高質,加上環境一流,覺得好抵食。

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,我之前也吃過澳洲的大鮑魚,也是不外如是。

      刪除
  8. 大致上, 詭的價錢算不多了, 命仔緊要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好少錢,不過最初唔知佢詭了幾多,所以很激氣。

      刪除