2016年11月12日

非人生活 • 南非(7) – 人在野 • 星空下的Kagga Kamma Nature Reserve

南非Kagga Kamma Nature Reserve 星空下的Dream House
南非Kagga Kamma Nature Reserve野生動物保護區距離 開普敦230km,車程約4hr,保護區屬高山沙漠地帶,四圍都是磷峋怪石和沙地。區內沒有非洲Big Five猛獸,只有斑馬和羚羊等食齋動物。但是區內有一間特色酒店,房間全是石屋,以石器時代作為設計背景,另外酒店還有一間距離酒店接待處3km遠,需要自駕越野電單車Quad Bikes才能到達的Outcrop Open-air Room,房間沒有電、沒有牆更加沒有天花,連Room Service也沒有,完全開放式設計,晚上可以在房內以柴火BBQ,睡在星空下,是南非最值得玩的節目。


非人生活南非 – Day 7

<<開普敦>>

今日會首次離開 開普敦,到230km以外的Kagga Kamma Nature Reserve野生動物保護區住一晩,睇吓動物過吓原野的生活。

小太熊出發前Book了架專車接送,由於距離較遠和偏霹,所有租車公司都會安排司機跟車在酒店內留宿,因此包車來回便要計埋司機的食宿費用,來回總共要收R4600(已經係最平的報價,除開啱啱每1kmR10,和市內正經的士一樣價錢)

今天06:30便開始食早餐,又係狂食香檳生蠔煙三文魚,今日又來一打,爽呀


雞蛋三味,有齊煎蛋、烚蛋和炒蛋,伴上煙肉、香腸和蘑菇,飽了。


約了司機08:00在酒店門等,嘩!估唔到架車咁鬼靚,唔怪得咁貴啦。


去程相當順利完成,牡咩塞車,11:30便到酒店,司機今日可以收工了,佢都留在酒店食和住,南非的員工福利真係唔差。


<<Kagga Kamma Nature Reserve>>

Kagga Kamma Nature Reserve的大門口,坐落在怪石和沙地上。


Kagga Kamma Nature Reserve的餐廳和接待處


接待處有白酒、薄荷葉清水和石榴汁任飮,由於酒店位於高地沙漠,氣喉又熱又乾躁,禾飲了巧多杯。


酒店內的酒吧,酒水價錢很平的。


酒店的燒烤場,晚上住客們都會在這BBQ晚飯。


泳池超正,像是回到石器時代。


大部分房都係石屋,住响面巧有Feel架。


Honeymoon Cave Suite(連雙人早餐)每晚R4916


雖然禾忟租了呢間房,但係今晚唔可以响度瞓啊,因為禾另外加了R800,租了一間Outcrop Open-air Room,今日天氣非常巧,所以會睡在野外,這間房要趁現在嘆個夠本。

Honeymoon Cave Suite嘆了一陣又痕痕哋,跟著酒店提供的地圖出外走走。酒店附近有3Hiking Trails,禾選了最短的Blue Trail,只有4km,但從接待處行2km才到Blue Trail起點,即是總共要行8km,最少2hr

13:30從房間出發,走過2km沙路,來到保護區內另一間酒店,Blue Trial小徑入口便在這。


Blue Trial小徑入口便在這小屋旁邊


Blue Trial小徑入口,有清楚標示。


整段小徑都有藍色箭咀指路,但偶爾也會走失的,小心。


小徑沿途都是天然怪石,似鴨、狗仔、烏龜和雀仔都有。


禾覺得佢哋似狗仔,石頭人、蝸牛和肥豬。


沿途就係不斷跟著藍色箭咀行。


這裡的氣候又熱又乾燥,一定要帶夠水。


除了怪石,亦見到幾隻野生動物 岩蹄兔Rock Hyrax


仲有 小蜥蜴


如果太肥就唔可以繼續行了,要穿過這個小石洞的。


呢堆石真係巧似 古代的原始人。


狗仔頭下邊又有幾個原始人。


回到酒店都15:45了,爭取時間游吓水先。


玩到17:00左右,沖埋涼,要準備去Outcrop Open-air Room了,因為Outcrop Open-air Room位於酒店待處3km以外的一塊大岩石後,酒店會免費提供2部越野電單車供住客往返房間,由於日落後沙路危險不可以前往,因此必須在日落前到達。

在職員帶領下,禾忟自己揸車前往。


嘩啦!Outcrop Open-air Room巧正呀!真係露天架,附近乜人都牡,私隱度十足。睡房背靠大岩石,向正西面可以欣賞日落,左邊係火爐,中間係睡房,右邊係露天花灑。

Outcrop Open-air Room(包雙人BBQ晚餐)每晚R800,但要租呢間房前必須先租酒店的普通房,假如當日天氣唔好可以臨時取消的。


這房間的氣候乾燥,亦沒有蚊蟲,即使全開放都好舒服。


房間有巧多心心佈置架


職員替禾起了火之後便離開了,今晚自己BBQ,堅有Feel


雖然在野外,但是都有今晚沖涼的毛巾和明早洗面的水供應。


這小小的流動廁所,算幾乾淨架,不過忍到都唔巧開大啦。


藍色冰盒放滿了今晚的晚餐,有BBQ的肉,芝士和餅乾,薯仔沙律,煙三文魚沙律,芝士蛋糕和Sparkling Wine,四個人都夠食。


先開支Sparkling Wine,嘆吓日落先。


芝士伴餅乾 - 有酒店級水準,芝士全部都很香濃。


煙三文魚伴雜菜沙律 - 煙三文魚係靚嘢,雖然賣相很差,但係味道唔錯的。


薯仔沙律伴番茄雜菜 - 薯仔烚得夠淋,但太多醬汁,味道好但太肥。


食完上面三味其實都足夠飽了,因為份量實在太大。為了留肚吃BBQ和甜點,都吃剩了巧多。

曬到有些出汗,在夕陽下抹抹個身先。


用柴火BBQ,正宗原始風味,有豬廋肉、豬腩肉、羊架和香腸。


自制BBQ雜扒晚餐,啲肉味道沒有什麼突出,只係唔難食。


從房望出去就是這日落景了,一望無際。


吃完飯,趁著天黑前要點油燈了。


最後一味芝士蛋糕伴鮮奇異果 - 蛋糕太甜奇異果就太酸。


天色越來越暗,星星就越來越多。


記憶中已經很久未見過這麼多星星了,比不丹的山野還要多,對上一次見是2009 摩洛哥撒哈拉沙漠。


這裡又靜又靚,實在唔捨得瞓,最後小太熊瞓先,禾就影相影到十二㸃幾,沖埋涼至瞓。

瞓在床上增開眼....便是望見這星空了,張床都算舒服啊。

想不到睡在野外都冇蚊蟲滋擾,比想像中還要舒適。





補充資料 :

1.     開普敦到Kagga Kamma Nature Reserve,車程約4hr,包車來回最R4600(已經包埋司機一晚的食宿費)

2.     南非Kagga Kamma Nature Reserve野生動物保護區內的動物沒有驚喜,最值得試只有Outcrop Open-air Room,但要Book這間房必須同時Book酒店內另一間普通房,如果選擇晚上睡在星空下,便要放棄酒店很多活動和晚上的野火會,因為去Outcrop Open-air Room需要在天黑前自架越野電單車3km才能到達,亦必須在日出後才可以離開。

3.     Outcrop Open-air Room環境很乾燥,最好自備些清水去飲,但是酒店其實已經供應1 Liter清水,4包果汁和1Sparkling Wine,還有冰及冰袋,非常細心。

4.     BBQ的肉很Dry,下次去一定自備蜜糖和义燒醬,酒店沒有供應調味醬料,只有盬和胡椒粉。

5.     房內有咖啡壼、咖啡粉、茶包和Gas爐,可以㷛水。

6.     食物份量勁多,不用帶零食。

7.     越野電單車必須每人一架自己揸,規定不可以載人,無需要車牌,分5段波,操作和電單車差不多。

8.     從接待處到Outcrop Open-air Room,去程有職員帶路,必須認淸楚每個路口,因為回程是完全自助的。

9.     如果在日出後07:00前離開,可以趕得及07:30Morning Game Drive睇動物,但其實冇乜特別野睇,只是一場來到,叫做玩多個活動。







---待續---

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 正就去啦。果度堅正,絕對唔係得啲相,好睇唔好食。

      刪除
  2. 回覆
    1. 以前在印度的沙漠都試過一次露天打地舖瞓覺,一樣好多星星,不過因為風太大和氣溫很低,唔係太enjoy;今次高床暖枕,溫度和濕度也很適中,舒服多了。

      刪除
  3. 嘩,真係好特別的享受,天上繁星之多城市實難見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間房算是我住過最特色的一間了,真係好值得一試,而且也很幸運地遇到最好的天氣,這天一切也很完美。

      刪除
  4. 回覆
    1. 勁似回到石器時代的感覺,而且人少,好正~

      刪除
  5. [小徑都有藍色箭咀指路] 標誌咁細, 好易錯過了

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,我耐唔耐便睇漏左,要十分之小心。

      刪除
  6. [狗仔,石頭人、蝸牛和肥豬] 都幾似, 唔知係咪全天然。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信是天然的,因為酒店根本冇講話有這些景點,是我自己想像的,而且香港也有很多這些天然石啊。

      刪除
  7. [岩蹄兔Rock Hyrax] 好似出來望你地:)

    回覆刪除
  8. [穿過這個小石洞] 咁細, 有D 驚喎, 尤其未行過唔知前面點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我行的時候只掛住搵路,又冇諗過驚喎😄

      刪除
  9. OPEN AIR- 但張床曬了成日, 咪好熱囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,不過入夜後會涼得很快,冇問題的。

      刪除
  10. 最值錢係睇係呢度睇星星

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他節目都一樣咁好啊,越野車和BBQ,或者露天沖涼都一樣咁正,反而星星其他地方都有得睇。

      刪除
  11. 這個角度看回到石器時代的泳池很細小,幾像浴缸。
    開放式的睡床並不是人人習慣呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實際上唔細㗎,游到水的。
      呢張床相信好多人都鐘意的,因為野外的常見問題例如有蚊蟲,大風,濕度高等情況佢都冇,唯一唔慣是冇安全感。

      刪除